Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android
Pösel, Robert ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti vytváření 3D grafiky, zpracování senzorových dat a využití prvků rozšířené reality na platforně Android.
Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android
Pösel, Robert ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti vytváření 3D grafiky, zpracování senzorových dat a využití prvků rozšířené reality na platforně Android.
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Pražský, Antonín ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce se zabývá vývojem videoher s trojrozměrnou grafikou s využitím systému na provádění fyzikálních simulací v dvourozměrném prostoru. Využitými prostředky jsou herní framework MonoGame a knihovna Farseer Physics Engine. Tyto prostředky jsou analyzovány a je navržena metoda využívající jejich dostupných funkcionalit pro umožnění provádění dvourozměrných fyzikálních simulací na základě tvarů vytvořených z bitmapové projekce trojrozměrných modelů. Tyto trojrozměrné modely poté mohou být vykreslovány v trojrozměrném prostoru na základě výsledků simulace prováděné v dvourozměrném prostoru. Přiložena je ukázková videohra demonstrující praktickou implementaci v práci rozebrané a navržené metody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.